miércoles, 2 de septiembre de 2009

1ºTRAVESSA BORGES -MONTBLANC 50KM


1ª Travessa Borges-Montblanc 50km

Avui diumenge 30 d'agost anem cap a Borges a fer una ruta corren, alli em trovo amb el meu amic i compañy d'equip l'Enric Peris del pedala.cat ens fan una foto de rigor el noi que porta el quad es amic seu . Es comença a les 6 del mati encara es de nit no porto ni frontal però anem fent cami seguint el quad, ja des de la sorida ens possem al davant un home del xafatolls el Ramon Trullols i jo anem junts fins als 30km a partir d'alli no puc aguantar el ritme que porta ell sembla mes experimentat que jo i aixo es deixa notar en el pas dels km no em preucupo ja que vaig el segon i porto el meu ritme i sembla que l'aguanto bé. Al final els ultims 10 km són els mes durillos del recorregut ja que hi ha un parell de pujades i un parell de baixades amb un fort desnivell però ja queda poc i finalment arribo 2º a la linia d'arrivada al poble de Montblanc, estic content i satisfet. El 1ºclassificat ha fet 4.08min i jo he fet 4.40 una mica per damunt del que volia fer que eren les 4.30 estic satisfet i ara sols queda una cosa repetirla. En la foto els 4 primers classificats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario